Reviews

Anlei Tan

Trainee KPN

"De WMYT-powerdag bracht me houvast van wat ik belangrijk vind en waar ik goed in ben. Het is fijn om het een keer allemaal te bespreken en te visualiseren. Op die manier wordt het een stuk concreter dan het in je hoofd is. Verder denk ik dat ik mijn baan eisen al best wel merkte maar ze niet echt erkende omdat het als te vage eisen voelde. Ik had daarom het gevoel dat ik totaal niet wist wat ik wilde, terwijl dat niet echt waar was. Ik vond het echt super prettig dat je door dat concretiseren ook die gevoelens en ‘vage’ eisen een plek en purpose kan geven."

Marielle Visser

Adviseur Matching Gemeente Den Haag

"Ik heb het kwartaalprogramma van WMYT als een echt feestje ervaren! Gedurende het programma wordt op een prachtige lokatie met een super trainer tijd besteed aan de persoon ‘ik’. Op een lichte en praktische manier word je meegenomen in wie je bent en waar je uiteindelijk naar toe wilt. Niet alleen krijg je meer inzicht in jezelf, hoe je wilt dat jouw toekomst eruitziet, maar ook de handvatten om deze toekomst uiteindelijk werkelijkheid te maken. Dank voor alle mooie inzichten en inspiratie!"

Lesley Olsem

Teammanager KPN CS Pro

"De WMYT-powerdag heeft mij handvatten gegeven, hoe ik mijn talenten kan gebruiken en het beste kan inzetten. Waar mijn kracht ligt en de dag heeft mij bevestiging heeft gegeven dat ik op de juiste (bij mij passende) manier dingen aanvlieg. Ook hoef ik voor mezelf niet meer die extra bevestiging te krijgen als ik complimenten krijg. Vaak wilde ik dan nog het er uitvoerig over hebben, nu is dat niet meer nodig."

Sanne Boekhoff

Programma Manager Manpower Group

"Door de WMYT-powerdag heb ik meer helderheid gekregen in de dingen die voor mij belangrijk zijn in het zoeken naar een nieuwe baan. Het helpt mij om bewust keuzes te maken, zowel in mijn werk als privé. Kortom een waardevolle dag die ik aan iedereen kan aanraden!

Tijdens de powerdag heb ik samen met mijn WMYT-coach de rode draden uit mijn waarden, energiegevers en kwaliteiten gehaald en de positieve en praktische benadering zorgde ervoor dat ik met veel energie, enthousiasme en zelfvertrouwen de dag afrondde."

Renée

In between jobs

"Met WMYT ga je eens echt goed kijken naar jezelf en je drijfveren, waarden etc. Door het kwartaalkader zet je jezelf in een focus en met hulp/spiegel van de groep en de oefeningen gaat je aandacht vanzelf naar andere zaken en valt je oog op andere/nieuwe dingen dan normaal. Heel mooi vind ik de ruimte die er ontstaat om te reflecteren en dat te delen voor zover je dat wilt. En ook de beliefs van WMYT zoals: ‘Je hoeft het nog niet te weten’ en ‘Het gaat over YOU’ spraken me aan.

Het WMYT-kwartaalprogramma heeft voor mij gewerkt als een houvast en begeleider naar een volgende fase. Dat was ook precies wat ik op dat moment zocht. Ook heeft het me meer rust gegeven en heb ik geleerd dat het ok is om ook kleine stapjes te nemen. Dat je het nog niet hoeft te weten :-).

De opbouw rond de lemniscaat is sterk; daardoor krijgt het allemaal een verband. Je reist als het ware steeds verder en steeds opnieuw en je kunt het op elk punt opnieuw oppakken. Of terugpakken. Omdat je elkaar toch steeds een paar weken niet ziet, is het fijn dat er dan zo'n basis ligt waar je naar terug gaat. Het programma is behoorlijk down-to-earth en de sfeer is open. Iets wat veel mensen aan zal spreken. Ik vond het fijn dat niets wordt opgedrongen of geframed als "de manier", er wordt veel ter inspiratie of lering aangereikt, je kunt ermee doen wat je wilt. Het gaat uit van jou, jouw bereidheid mee te doen, de mate waarin je je openstelt, jouw initiatief, maar zonder oordeel. Het laat eenieder in zijn waarde. Dat vond ik heel fijn."

Filiz Duman

Administratief medewerker

"Voordat ik met het WMYT-programma meedeed, werkte ik voornamelijk op de automatische piloot. Ik kreeg geen energie meer uit mijn werk maar had ook niet helder in beeld wat ik dan wél zou willen. Daar liep ik behoorlijk op leeg en ik zat er aardig in vast. Toen het WMYT-programma op mijn pad kwam voelde ik dan ook meteen dat ik dat vol wilde aangrijpen!
Dit programma heeft me enorm geholpen om mijn kwaliteiten en passies waar ik me niet meer van bewust was, weer tevoorschijn te halen. Met dank aan dit programma heb ik meer helderheid en rust nu en weet veel beter wat ik wil. Ook ben ik een stuk positiever en sterker geworden hierdoor. Ik besef dat ik mijn eigen geluk kan maken en barst weer van de energie.
Naast mijn huidige werk ben ik gave andere projecten gaan oppakken waar ik veel plezier in heb (zoals het mee-organiseren van een groot event). Daarnaast ben ik aan het onderzoeken hoe ik in de toekomst meer met mijn passie voor mode kan gaan doen. Superspannend maar ik weet nu gewoon zeker dat ik daar verder mee wil. En hoe het ook zal uitpakken, ik weet zeker dat ik over 20 jaar nog steeds met een goed gevoel en glimlach op mijn gezicht aan dit programma kan terugdenken. Dit is een van de beste programma’s die ik tot nu toe heb meegemaakt. Mijn dank daarvoor is groot."

Dion Janssen

Sociaal Casemanager Gemeente Den Haag

"WMYT is een sterk programma om te onderzoeken wat je belangrijk en leuk vindt, zowel in je werk als daarbuiten. Het helpt ook om echt in beweging te komen. We gingen direct aan de slag en de diepte in. De ruime ervaring en oordeelloze positieve benadering van de trainers heb ik daarbij als absolute meerwaarde ervaren.
Door WMYT zit ik een stuk lekkerder in mijn werk nu en zie ik meer mogelijkheden om sturing te geven aan mijn loopbaan. Zonder WMYT had ik dit - mezelf kennende - zeker op de lange baan geschoven.
Ik heb een duidelijker beeld nu van waar ik in een volgende loopbaanstap heen wil. Daarnaast ben ik ook meer gaan waarderen wat ik nu al heb en doe. Het meest positieve effect voor mij is dat ik niet meer negatief ben en daardoor veel meer kan doen in mijn huidige rol en scherper ben op kansen in plaats van hindernissen."

Monique

Communicatie-adviseur

"Al bijna tien jaar ben ik communicatie-adviseur. In de aanloop naar een reorganisatie bij mijn werkgever stelde ik mij de vraag: “maar wat wil ík nu eigenlijk?”. Zo’n reorganisatie kun je over je heen laten komen, maar je kunt ook zelf alvast aftasten wat jouw wensen zijn. Ik merkte dat ik toe was aan iets anders en was erg blij dat ik met het ‘What Makes You Tick kwartaalprogramma mee kon doen!

Het heeft mij enorm geholpen om inzicht te krijgen in wat ik belangrijk en leuk vind in mijn werk en waar mijn kwaliteiten liggen. Het beeld van wat ik zou willen is daarmee steeds duidelijker geworden. De werkvormen die gebruikt worden zijn erg verfrissend en dwingen je om op een andere manier naar jezelf te kijken. Ik vind ‘What Makes You Tick’ echt een cadeau en ik gun dan ook iedereen die twijfelt aan z’n huidige werkplek om dit programma te volgen."

Sabine Schroeder

Zelfstandig mediator Schroeder Mediations

"Toen ik bij What Makes You Tick aanklopte was ik zoekende. Ik wist dat ik mijn baan als kandidaat-notaris wilde opgeven en iets wilde gaan doen dat dichterbij mij stond. Maar hoe en wat dan, dat kon ik maar niet helder krijgen.
Door dit coachtraject heb ik echt durven breken met het vertrouwde! Ik ben mijn hart gaan volgen en luister veel meer naar mijn intuïtie nu. Het gaf me enorme energie. Elke keer na een coachinggesprek waren de beren die ik zag, verdwenen. Het liet mij inzien dat ik meer kan dan ik denk en dat hobbels vaak niet zo groot zijn als ze lijken. Door de manier van doorvragen kreeg ik vaak zelf het antwoord. Heel verhelderend en positief. Dat was precies wat ik nodig had, niet meer in cirkels draaien maar deze juist doorbreken. Met inmiddels een eigen mediationpraktijk en veel meer rust en energie in m’n werk als resultaat!"

Manja Rosinga

HR adviseur

"Deelname aan het WMYT-kwartaalprogramma kan ik iedereen aanraden! Toen ik startte, wilde ik graag de focus terug op wat ik op de langere termijn qua werk wil. Om zo echt vanuit mezelf volgende stappen te kunnen zetten (in plaats van mee te bewegen op de stroom). En ik kan zeggen, dat is meer dan gelukt!
Zowel qua inhoud als qua begeleiding ben ik heel enthousiast. Vooral de combinatie van ontdekken en actie werkte erg goed voor mij. WMYT heeft mij geholpen scherp te zien én voelen wie ik ben en wat ik wil. Ik zit hierdoor met plezier in mijn werk en ben heel bewust en actief bezig met mijn toekomst. WMYT heeft mijn kompas weer goed gezet en dat geeft een enorme focus! Dit was precies wat ik nodig had."

Pieter van der Pijl

Voedingstechnoloog Unilever

"Dit traject heeft me veel zelfinzicht opgeleverd, waar ik erg blij mee ben. Eerlijk gezegd had ik dit wel eerder willen weten, omdat de impact zo groot en positief is. Dit inzicht gaat verder dan beter weten waar en hoe ik in de toekomst wil werken. Ook privé heeft dit veel zelfinzicht gegeven."